Crochet Along 2015

vrijdag 19 augustus 2016

Double Trouble Crochet ALong 2017



Het is dan wel vakantie (voor ons) maar stil zitten doen we natuurlijk niet....

We haken inmiddels aan de 2e versie van de Double Trouble CAL... 
hetzelfde patroon natuurlijk, dezelfde kleurstelling maar een ander garen.
Op die manier hopen we over een poosje te kunnen aangeven 
wat het verschil is tussen het gebruih van verschillende merken garen.
Beide dekens haken we op naald nummer 4 dus het evt verschil gaat dan puur zitten in het garen.

We zijn benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.


E

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ik ben al zeer benieuwd.
    (ik moet alleen nog even doorhaken..., ben nu bij week 31, maar daar is de vakantie voor toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naam klinkt als veel lastige steken, maar ik ben benieuwd waar jullie voor 2017 mee komen. Best spannend.

    Groetjes en fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De naam schrikt me ook een beetje af.. kan je ons gerust stellen of is het idd dubbele zorgen?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van iedere steek. Bij week 23. Wanneer kan ik week 33 loaden?
    Bedankt he voor al het werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van iedere steek. Bij week 23. Wanneer kan ik week 33 loaden?
    Bedankt he voor al het werk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!